JUST A NOTE:

Thank you for your time to visit my blog. I hope you enjoy it and visit often :). If it inspires you feel free to use my ideas, but don't forget to give credit and back-link to my blog. Thanks again and have fun browsing! Cornelia

If you want to contact me, mail to neliacards@gmail.com

Design Teams past and present and GDT

Saturday, March 4, 2017

7 Days 7 Sketches - Day 1

Hi Everyone,

I am trying to play along at Mel's 7 Days 7 Sketches challenge and here is day 1:


The sketch is below. Used Paper Smooches sets for my stamps. The film strip is by Poppy Stamps and the sentiment is from Ellen Hudson. Did a water color wash or the background and watr colored the chicks.

This is the sketch:

Scrapbooking Sketch



Also linking up with:

Ellen Hutson March Mix it Up Challenge: Paper Smooches

30 Day Coloring challenge - day 1 for me

Banner-MIX-it










12 comments:

cm said...

Yep...another round of birdies that have me smiling! Fabulous card! I have the PS chick...need to give it some love!
Hugs`c

conil said...

Another perfect take on the sketch...but those funny critters are the star of this show. You're just too brilliant for words.

Kim Heggins said...

Too darn cute...love your sweet chicks!

SonjaK said...

Die 7 Tage 7 Sketche Challenge ist ja offenbar auch bei Kartenbastlern sehr beliebt. Die muss ich mir demnächst wohl mal genauer anschauen. Sketch Nummer eins hast du jedenfalls hervorragend umgesetzt. Klasse, wie der Filmstreifen bei der zur Hühnerleiter wird. Die verrückten Hühner passen außerdem ganz wunderbar zu unserem Bauernhof-Thema bei der Stempelküche-Challenge. Vielen lieben Dank fürs Mitspielen. Ich freu mich, dass du wieder mal dabei bist. :o)

papierelle said...

Ich komme dieses mal leider nicht dazu, aber Deine Umsetzung des 1. Sketches ist super und lustig!!!

Mel said...

Unglaublich, wie viele Beiträge da diesmal zusammenkommen - ich bin mit dem Begucken der Werke völlig im Rückstand! Aber jetzt!! :-D Ich freue mich sehr, daß Du wieder dabei bist!
GLG!!

Suchi said...

Oh these are stinking cuteeeee!!! :)
Suchi xx

Anita in France said...

So cute and fun, Cornelia ... such photogenic sweet chicks! Hugs, Anita :)

Daen'Ys said...

Super niedlich die kleinen chicks.

uselesstrinkets said...

Deine Karte ist so niedlich, die zwei Vögelchen haben mich direkt zum Grinsen gebracht. Okay, vielleicht auch, weil ich mich gefragt habe, ob der kleine Kerl unten vielleicht schon was von oben auf den Kopf gekriegt hat :D so ist es halt auf dem Bauernhof!

Danke fürs Mitspielen bei der STempelküche-Challenge

Allerliebste Grüße

Jessa

Tracie Pond said...

Fun background and pretty coloring on your cute birds.

Kathy said...

Super creative! Thank you for participating in the 7th - 30 day coloring challenge!!!